piątek, 29 czerwca 2012

Nowe Ubrania + balsam na roztępy

Wiec Dziś Napisze Coś O Balsamie na rozstępy  Z AVON 
Jeżeli chodzi o cenę nie mam pojęcia ile kosztuje w Polsce ponieważ jak wiadmo
mieszkam w Angli, Kupiłam go w katalogu Avon za 16 funtów, Byłam dość zła bo gdy wzięłam do ręki
następny katalog żel przecenili na 6 funtów. No Ale nie żałuje bo jest świetny.
oczywiście trzeba o nim Pamiętać i używać go 2 razy dziennie rano i wieczorem. 
+ ubrania

Bluzka W Panterkę PRIMARK cena :8 funtów

nie mam pojęcia jak to sie nazywa po polsku ale nie jest 
to kostium tylko jak by bluzka zapinana na dole wciagana w spodnie, lub 
pasuje do jakiejś spudniczki : ) 

PRIMARK cena 6 funtów 


Branozletki 
PRIMARK 4 funty 









Polecam 

2 komentarze:

  1. to na drugim zdjęciu to body :) są przepiękne! / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń