piątek, 24 sierpnia 2012

Maseczka do włosów z kokosa

Sposób na piękne włosy DOMOWY i kupiony
Dziś opisze maseczkę do włosów domową, jak i kupioną w sklepie, przez moje farbowanie moje włosy stały się suche a końcówki porozdwajane. Wiec pierwszym sposobem jest maseczka z żółtka od jajka i oleju, nakładamy ją na całe włosy, owjamy foliową torebką lub po prostu kuchennym sreberkiem  i na to robimy turban z ręcznika by lepiej się trzymało. Najlepiej by chodzić w tym cały dzień lub spać ale jeżeli jesteście osobami nie cierpliwymi takimi jak ja wystarczy trzymać to na głowie przez godzinę. Gdy umyjecie włosy staną się od razu milsze w dotyku, mocniejsze a końcówki nie bedą rozdwajane.
Drugim sposobem jest maseczka lub odżywka która zawiera kokos. Za równo możecie kupić olejek kokosowy i wcierać go w włosy przed umyciem. Ja jednak preferuje maseczkę którą trzymam na głowie przez 5 minut po umyciu na wilgotnych włosach. Gdy ją zmyję moje włosy mają taki sam efekt jak po domowej maseczce. Oficialnie używam i tego i tego, maseczkę z jajek i oleju robię raz w tygodniu a z kokosu co 2 dni gdy myję głowę.
Maseczka kokosowa ma przyjemy zapach a do tego ma w sobie drobinki " brokatu " dzięki któremu wasze włosy błyszczą.   Spróbucie Same I Napiszcie w kometarzach ocene :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz